De kerstpakkettentraditie: de mooie van het voortzetten waard!
Midden in de zomer staat je hoofd er natuurlijk absoluut niet naar, maar toch. Als je ondernemer bent, dien je altijd vooruit te denken. Nu alvast nadenken over het wel of niet geven van een kerstpakket aan elk van je medewerkers aan het einde van dit jaar is dus ronduit verstandig. Zo kun je de kosten die je hier mogelijk voor gaat maken alvast incalculeren. En mocht je voor een mooi, fysiek pakket gaan, dan kun je deze binnenkort alvast bestellen. Want vergis je niet, deze pakketten raken sneller uitverkocht dan menigeen denkt. Dit geldt natuurlijk vooral voor de fraaie pakketten die toch gunstig geprijsd zijn. Snel handelen is dus aan te raden als je niet slechts de keuze wenst te hebben tussen de minst populaire of juist de duurste pakketten.
Voorkom verspilling en geef een pakket op maat
Bij sommige aanbieders van kerstpakketten is het mogelijk een kerstpakket op maat samen te stellen. Ja, in principe zou je hiermee zelfs voor al je medewerkers een uniek pakket kunnen creëren. Toegegeven, als je een bedrijf runt met tientallen of zelfs honderden medewerkers, dan is dit plan misschien te ambitieus. Maar bij een organisatie met enkele medewerkers is dit toch wel haalbare kaart. Dan weet je immers als het goed is wat de voorkeuren van je medewerkers zijn. Speel daarop in, dan geef je je mensen een pakket waar ze ook werkelijk blij mee zijn. Men zal je er dankbaar voor zijn!